Bowling tonight..

Det är vad som häder i kväll.. Jag är ingen höjdare på det med jag kan nog underhålla en och annan. Å det är ju bra iaf..
uppdaterar senare om hur det gick.

i dag har de varit jobb. Lunch med lillesyrran och Johan. Sen följde jag med pojkarna och kikade på fotboll...
i morgon måste jag masa mig upp ur sängen i tid oxå. Då ska vi åka och göra av med alla julklappspengar på lager 157. Har ingen aning om vart de ligger., Dagen ska ju spenderas med Johan Mattias och Stina så det kommer nog bli roligt iaf!

Kommentarer
Postat av: stina

det var nog tur att jag inte följde med och bowlade för då hade jag snott allas uppmärksam het från dig som clown ; )

jag kan berätta att Lager 157 ligger i skogen i dalarna, Sågmyra : )

2007-12-29 @ 21:26:02
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0