dagen efter kvällen före..

Jag var så otroligt tröt igår när vi var ut. Hade roligt iaf. Fast det är inge bra musik på Goya. Det är lite tråkigt. Jobbade till tre först sen å jag med mamma, pappa syster mormor och morfar efterom dom var hit och handlade lite inför jul. 
Sen bakade jag, Stina och Carro pepparkakor :) fast vi åt kanske upp halva degen. Trevligt hade vi. När klockan började närma sig halv två så höll jag på somna inne på goya. Då blev det donken å sen raka vägen i säng. Men har sovit ordentligt nu så nu är jag pigg :) Skönt när man inte blir nå bakis..
Nu sitter jag och kollar på skidåkning på tvn.. johan ä rborta på match så jag väntar på han innan det blir nå mat.. Nå förslag på vad vi ska äta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0