förkyld..

Bara för att jag har gått och sagt att jag har klarat mig så hilma bra ifrån förkylnigar i höst och vinet så vakand jag med täppt näsa och halsont i morse. Typiskt! Jag har absolut inte tid att vara sjuk nu. Fullt upp på jobbet och inte klar med alla julklappar och en pojkvän som fyller år. Finns absolu ingen tid för att vara sjuk. Så diekt efter jobbet idag så fick jag gå till hälso kost affären och köpa massa piller. Hoppas det blir bättre nu för är inge kul alls att stå och snora i nacken på kunderna...

Kommentarer
Postat av: lisa

Ser att förkylningen även har satt sig i fingrarna!! =)Kram på dig

2007-12-18 @ 10:19:31
Postat av: Anna-Carin Björklund

Hej Johanna!

Jag känner en tjej som är ute och reser i asien bla i Thailand och Vietnam. Du kan surfa runt och läsa deras blogg för att se om det är något ni fastnar för när ni nu räknar ner och ska resa iväg.

2007-12-18 @ 11:09:19
URL: http://ck-travel.travelblogg.se/p/profil/
Postat av: Madeleine

Krya på dig vännen!

2007-12-19 @ 10:47:17
URL: http://scherling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0