Fortfarande inte klar..

Jag har fortfarande inte handlat klart ala julklappar är.. Fixade iaf åt pappa idag. det var skönt. De är nog de svåraste. Nu är det bara lillesyrran kvar. Henne kan man ju nästan köpa vad som helst åt. Men ändå är det bara hon kvar.. Men jag hittar nog på nåt.

I morgon ska vi till svärmor och öppna lite julklappar och titta på bingo lotto. det blir mysigt!
Nu i kväll ska vi bara sitta hemma och mysa. Har precis ätit pizza. Jag har bstämt mig för att jag ska äta vad jag vill nu innan jul sen  efter nyår ska jag ta tag och börja träna. Så tänker nog dom flesta... Men jagmåste det för jobbets skull oxå.
Köpte 2 lotter idag oxå. Fast vann bara tio kronor. med det var ju kul att skrapa iaf! Försöker komma på hur alla lotto spel och så fungerar oxå som Johan fick när han fyllde år. Vi kanske har blivit rika utan att vi vet de! Men..Den risken är väl liten..

Kommentarer
Postat av: stina

det där med att äta vad man vill nu å ta tag i livet efter nyår .. . hm, det ska jag fan oxå eftersträäääva !!

2007-12-23 @ 10:18:53
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Lisa

Hjärtat vad jag längtar efter dig,,,,,det känns så konstigt att klä granen och du inte är här hemma. Tur att vi ses snart. Älskar dig.
Kram mamsen

2007-12-23 @ 13:31:19
Postat av: Sofie

HAHA! jag skulle nästan hellre åka tillbaka i tiden. Till tiden med medicinmannen ;) jag fattar inte för hela grejen med han kändes så himla verkligt :D alla dessa lerkakor, haha!

2007-12-23 @ 18:21:19
URL: http://sofiestehn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0