God jul!

Julaftonen är över. Det har varit en ganska lugn och skön dag fast med en massa barn på kvällen. En del glada och sen del lite ledsna. men dom är ju så söt!

Morgonen började med att ligga i sängen länge och dra sig med älsklingen. Sen öppnade vi paket :) Det roligaste på hela dagen! Fick så mycket bra och roligt av honom. Så himla många oxå!
Jag fick en tröja, en sjal, presentkort, biljett till Lars Winnerbäck konset och en present till oss båda. jag fick ett halsband som det står Johan på och så hade han gjort ett likadant till sig själv som det står johanna på. Hur gulligt som hellst! Kunde inte sluta pussa på honom. Blev så glad så jag nästan började gråta faktiskt!

Sen åkte vi hem till carro. Skulle äta grötfrukost men gröten var slut i alla affärer så vi fick äta grötfrukost utan gröt. Men det gick ju det oxå. sen tog vi det bara lugnt och gjorde oss i ordning och vid fem åkte vi till Johans morbros och åt en massa mat. Lite senare på kvällen kom jultomten med lite paket till dom små barnen och efter fikat åkte vi hem. Skönt att inte behöva stupa i säng det första man gör när man kommer hem. Nu har vi lite tid för os själva.

I morgon är det jul igen. Då ska vi till Johan pappa och fira. Sen blir det väl troligen utgång på kvällen.

Nu ska jag nog ta och mysa ner mig i sängen och ta en ordntlig sovmorgon i morgon. Natti!


Kommentarer
Postat av: stina

juldag = partykväll, så lägg dig nu ! sov !!

2007-12-25 @ 00:27:51
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0