Hos mor och far..

Sedan annandagen har jag varit hos mamma och pappa. Vi var till mormor och morfar igår oxå och firade jul med dom och morbror, maja och kusin elias. Och sen så spelade vi spel på kcällen, rappa kalja som jag och johan hade fått tidigare. Å herre gud! Vilket kaos! Tur att johan har träffat min familj förut annars skulle han väl bli livrädd. haha!
Jag hade tydligen varit jättesnäll i år för vi fick hur mycket julklappar som helst! Tur att vi hade fått låna bil av johans pappa när vi åkte annars hade vi inte fått med oss allt hem. Hade hela bilen full. Sen var vi så smart att vi var på systemet i Bollnäs i dag så vi slipper trängas här i Gävle i morgon.

I morgon ska jag jobba igen. Då är det slut på julledigheten. Om allt går som planerat så ska vi åka med Stina och Mattias till lager 157 på söndag och shoppa upp alla julklappspengar. :)
Och på måndag är det nyårsafton. Den kommer att spenderas hemma hos Malin och Stoffe. Blir nog trevlig!

Är nog bäst att gå och krypa ner nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0