johan..

Jag trodde inte att man kunde älska en människa så. Jag har skrattat åt folk som har varit i min ålder och säger att dom ska vara tillsammans resten av livet. Men det var innan jag träffade Johan. Nu förstår jag. Ja vet oxå att det kommer hinna hända mycket i mitt liv men just nu så känner jag att det är honom jag vill vara med. Jag trodde inte att jag skulle känna så.
Igår kväll när vi låg och skrattade i sängen i säkert en timme innan jag somnade på ditt bröst med dina armar om mig, då kände jag mig som världens lyckligaste!
Jag är så glad att jag är din!

Kommentarer
Postat av: Hellan

OH! önskade att jag kunde få ha det som er, om bara för en sek.
well well. ensam är väl bra de också.

2007-12-11 @ 22:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0