julshopping..

har det varit för fulla muggar idag! Jag och älsklingen åkte ut till Valbo för att få undan lite julklappa och det gick faktiskt bättre än vad jag trodde. Visste ingenting som vi skulle köpa när vi åkte men kom hem med händerna fulla med påsar iaf :)
Så nu är det bara att köpa julpapper och slå in altihop. Är inte bara det heller..
Är så tråkigt när Johan åker på träning vid 4 och sen kommer han hem vid 9 i kväll.. Så då får väl jag ta och städa efter pojkarna sen igår.. Måste ta och tvätta oxå. det är så tråkigt!

Det är iaf roligt att göra det lite mysigt med julstjäror och sånt. De har jag inte hunnit med än så det får jag ta och ordna nu i kväll! Bäst jag sätter igång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, vad norrländsk du va ;)

2007-12-04 @ 20:30:07
URL: http://www.sandratofalt.blogg.se
Postat av: stina

så du pysslar och donar : )

2007-12-04 @ 21:43:40
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0