Lucia..

Jag klev upp tidigt imorse! Strax före7 å sen väckte jag Johan ca 7.20 sen åkte vi till vår gamla skola, Polhem! Var kul att vara där igen. Har inte hälsat på sen jag slutade. Det var ettorna på hantverk som hade luciatåget som vanligt. Det var jättefint! Såg Annica och Malin oxå, mina gamla lärare, men jag han aldrig säga hej till dom. Men när jag sedan var på salongen så kom Annica in och hälsade på Carro så då fick jag träffa henne iaf!
Jag och Carro tänkte leka lucia på salongen oxå men det blev inge :) tur de kanske!
Sen blev det max med Johan, Matte och Stina. Fast det säger jag inte till nån :)

Kommentarer
Postat av: stina

mm . . men gott var det :)

2007-12-13 @ 21:45:58
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Lisa

Hmm vad konstigt att det blev Max när Johan var med ;-)

2007-12-14 @ 07:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0