Uppesittarkväll..

Men bingolotto, julskinka, julklappar och choklad. Men inte en enda jävla vinst! Så himla tråkigt!
Vi spenderade kvällen hemma hos Anne och Carro, Johans mamma och syrra. Först åt vi lite mat och sen började vi öppna lite julklappar eftersm vi blir så många i morgon och så många barn så då hinner vi inte. Jag och johan fick ett spel, en ny verison av rappa kalja. Kul var de! Sen började vi spela lite bingolotto och varvade det med lite paket.

Kändes lite konstigt att inte vara hemma hos mamma och pappa. Jag har ju alltid vart hemma och firat jul med dom. Första julafton som jag är borta. Men nästa år får vi väl komma hem till er. Vi åker hem på annandagen också och på torsdag ska vi fira jul med mamma, pappa, syster, mormor, morfar, morbror, maja och lillkusinen elias. Det blir mysigt!

Nu ska jag nog gå och sova snart så jag orkar med hela dagen i morgon.

Sov gott och god jul!

Kommentarer
Postat av: stina

jag vann inte heller nåt
!!!!
GOD JUL :D

2007-12-24 @ 14:13:57
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0