De känns..

Spenderade en och en halv timme på gymmet med Molle igår.. Det känns idag..
Sen parkerade vi oss i soffan och kollade på sm-finalen i hockey. Molle är troget LHC fan så de var högljudda kommentarer. Dom förlorade.. Ledde med 2-0, gjorde två till(ja iaf ett riktigt) som dommaren dömde bort, sen vann hv med 5-3... Det känns, för Molle..

Idag har jag inte varit lika duktig som igår. När jag slutade åkte vi till Ica och handlade. När vi stod i kassan sa jag "vi har ju inte handlat nå vi kan äta i kväll" de gör inget får jag till svar.. När vi sitter i bilen på väg hem fattar jag varför det inte gjorde något... Vi åkter ju förbi Max!!
Underbart!


Kommentarer
Postat av: Stina

tihi, svullo :D
jag ska oxå äta gott i helgen : )

2008-04-17 @ 21:59:13
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Lisa

Hahah gud vilket dåligt inflytande Johan har på dig=) Kram på er så ses vi i morgon.

2008-04-18 @ 07:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0