En ledig dag..

Äntligen.. fast det nyss har varit helg så känns det som att det var behövligt med en ledig dag nu. Ser ut som ett bombnedslag i lägenheten och jag har inga kläder att sätta på mig (det beror delvis på att jag knappt äger några). Så idag blir det en dag men lite nödvändigt ont. Är ju inte skitkul att spendera sin lediga dag med att städa och tvätta men man får ju skylla sig själv...
Jag får muta mig själv med en tur på stan sen :)

Så vad är det jag ska försöka hinna med idag nu då..?

¤ Städa
¤ Tvätta
¤ Träna
¤ Shoppa
¤ Handla
¤ Laga mat
¤ ....Något mer..?

Uppdaterar senare om hur jag har skött mig..


Jag måste verkligen ta tag i träningen nu igen. Hade så otroligt ont i nacken när jag vaknade i morse. Kunde inte böja huvudet nedåt. Såg på "victorias seecrets show" i söndags igen och blev påmind om hur det var jag skulle se ut i sommar.. "Ångest!"
Vågen har börjat sprungit iväg åt fel håll igen oxå så -Skärpning nu Johanna!
Funderar på om jag ska köpa en detoxkur igen. var ju 4 månader sen jag köde det nu.. Får ta och kika lite på kontot ochs e om det tillåter. I så fall blir det shoppa en sådag idag..

 


Kommentarer
Postat av: Stina

oj vad du ska hinnas med mkt idag !!
Unna dig lite kläder vetja, det är du värd : )
själv så hamnade jag hemma i sjuksängen .. ska till farbror Doktorn snart .. lä'skigt :/

2008-04-02 @ 12:31:45
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0