En snabbis..

blev det igår. Ja alltså "hem" till Bollnäs.
Jag slutade klockan 4 då var jag tvungen att vänta på att Johan kom hem så jag kunde ta bilen. Så jag åkte härifrån vid halv fem sen var jag tillbaka strax efter åtta.
Måste bara säga att jag gjorde världens godaste kvällsfika, varma blåbär med proviva hallon och grönt rabarber te och en skiva av mammas hembakta gi-bröd med oliver i. MUMMA va det!
Jag somnade som en stock efter "so you think you can dance". och för första gången på länge vaknade jag inte när Johan klev upp i morse. Skönt att få sova en pch en halv timme extra. Annars vaknar jag alltid när han kliver upp sen så kan jag inte somna om ordentligt..

Nu ska jag till jobbet..

Kommentarer
Postat av: natta

nu var det alltför längesen vi sågs. tid i veckan? :) jag förstår inte hur du hinner med allting, du är så hurtig.. jag blir imponerad!

2008-04-13 @ 10:09:39
URL: http://nmagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0