Fredagsfest..

Den var mycket trevlig måste jag säga. Fredagen började med jobb, och jobba över. Hur dum får man vara så man bokar in en klippning 17.30 när man ska sluta 18.00, dessutom har man brottom när man kommer hem för man ska bort på fest..?  Ja jag fick ju skylla mig själv när det var jag som bokade.
Men snabb som jag är så var jag klar i tid i alla fall och vi han med den planerade bussen ut till Bomhus och till Soffe och Molle. Jag hade jättemysigt hela kvällen så tack så mycket alla som var där! Några drog iväg på krogen men vi var några tappra som stannade kvar och spelade nitendo wii :) .
Det är hemmafest allt för sällan så man måste väl passa på. Dessutom brukar inte krogen vara någon höjdare på fredagar..

       

Kommentarer
Postat av: s ä ä n d i e.

snygga bilder :) Ja, visst kan vi det :)

2008-04-01 @ 13:25:47
URL: http://www.sandratofalt.blogg.se
Postat av: Anonym

Johanna, vad har du ner till på kortet?
med läder skärpet och vita skjortan.
har också sådant skärp, men vet inte riktigt vad jag ska ha ner till..ser bara tokigt ut när jag tar på mig något ;)

2008-04-11 @ 20:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0