Hel-helg..

Helgen började med at jag åkte till mamma och pappa i fredags. Själv, vilket betydde att jag måsa sova själv, utan Johan. Fjantig som jag är så kan jag inte det. På något konstigt sätt så blir man van att alltid ha honom brevid sig i sängen och när han inte är där så känner jag mig inte trygg. Konstigt. Men men tillslut var jag ju tvungen att sova om jag skulle se någorlunda fräsch ut på visningen på lördagen. Den gick hur bra som helst och jag fick såna fina komplimanger av folk. Så snälla saker så man vet inte riktigt vad man ska svara..
Kvällen bjöd på massa skoj, först förfest hos Stefan med amssa knasigt folk, dock var alla väldigt trevliga. Dom sa i vardagsrummet som en hel orkester med hemmagjorda instrument och spelade och sjöng hela kvällen. Jag och Nylund stod inte ut med allt oväsen, eller oj förlåt, all högljudd musik, så vi tog plats inne i köket.
Senare på kvällen väntade tranan, club 25 så vi var kanske en aning fr liten egentligen men kul hade vi ändå. Särskillt Nylund. Det där var ju som en guldgruva för henne, hon som vill ha en kille på minst 30 år.
Kvällen avslutades, som vanligt, på max.

Söndagen var en trött-dag. Jag var så otrligt trött. Var orolig att jag skulle vara bakis eftersom det var visning då oxå. Men som tur var så va jag inte bakis, bara trött. Så när i var hemma här i Gävle igen så somnade jag på Patrics soffa när vi var där och kollade på fotboll..



Ja en händelserik helg. Har oxå hunnit med fyra klippningar och färgat håret på mamma och så.. Ja så det var väl mit vanliga tempo då.

Men idag är jag ledig! Underbart! Jag sov ut i morse, till 9 iaf. Nu ska jag gå och lämna tillbaka dom skorna jag inte ska ha. får se vilka det blir. har inte bestämt mig riktigt än. Sen ska jag försöka hitta lite fint att ha på mig oxå. Bara lite småsaker. Vill ha ett par gula knästrumpor! Sen SKA jag träna! Mycket viktigt idag! Jag vill verkigen oxå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0