Lördagen..

Lördagen var plaenrad som en mysdag. Det började så oxå. Molle kom hit och vi tog en lunch på stan och pratade om mycket viktiga saker. Tycker vi iaf! VI tog en promenad hem till Patric och kollade på hockeyn. "vi slog våra klocka huvuden ihop" så hittade vi dit. Haha! Varken min eller Molles hjärna fungerade som den skulle men vi lyckades iaf!
Sedan inhandlade vi massa nyttigheter som chips och dipp och sånt. Muma! Kikade på film och spelade nitendo wii var det vi underhöll oss med fram till halv 10. då ringer sågen och frågar om vi ska med ut. Vi som inte hade några planer alls på det satt som tre frågetecken i soffan och tittade på varandra. Men då började det rycka lite i dansmuskeln så jag och natta kastade oss på bussen in till stan igen. Väl på bussen riinger molle, hon hade ändrat sig och ville oxå följa med.
Så klockan elva på kvällen satt vi här hemma och försökte snygga till oss så gott det gick sen blev det olearys där Petter spelade. Dock inte min favorit men ändå. Jag kände ju iaf igen två (!) låtar :)


Mycket trevlig helg.


Men vad gör ni killar egentligen? Vad håller ni på med? Fattar ni inte att ni bara förstör när ni är så där. Han är inget hot! Förstå det...


Vill inte att du ska flytta igen Molle!


Kommentarer
Postat av: molle

Aawh gummsan! Gillar ditt inlägg alltså. Hehe , "våra kloka huvuden ihop" hehe , kan det bli annat än bra?
Håller med dig totalt där nertill!
Och duu , jag åker inte härifrån i första taget!
Det börjar ju ordna sig nu hoppas jag!
Kan ju inte lämna er alla fina människor !

2008-04-01 @ 23:22:40
URL: http://mollee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0