Morgon..

En typisk morgon för att vara Johanna..
Klockan ringer, fumlar omkring och lyckas stänga av larmet och flyttar fram det 10 miuter.
Efter 10 minuter ringer klockan igen, då börjar jag fundera; vad ska jag göra? om jag struntar i att fixa håret och bara sätter upp det så kan jag ligga kvar i 5 minuter till...
5 minuter senare är det verkligen dags att kliva upp men; jag bestämmer nu medans jag ligger i sängen vad jag ska ha på mig så går det fort när jag kliver upp, då kan jag ligga fem minuter till..

Så där fortsätter jag tills jag måste kliva upp. men vid det laget så har jag hunnit lega och fundera så mycket s då är jag ganska pigg. Fiffigt va!

Anledningen till att det är så jobbigt att komma upp på morgonen är at jag inte kan sova på kvällarna. Jag har verkligen 1000 tankar i huvudet (minst) när jag ska sova. Och ska man ligga och gå igenom och tänka på alla för att man ska kunna slappna av så tar det ett tag..

Nu väntar jobbet..

Kommentarer
Postat av: molle

haha jag är precis likadan , kan snooza 5-6 ggr om mornarna! och egentligen så ger det ju inte så mkt , bara stress. Men det är så enormt skönt att få ligga dom där minutrarna och få somna om !
:D
vilka planer du har ser jag :) låter spännande med att starta eget, guu va roligt :) hoppas helgen din blir härlig ! pussokram

2008-04-25 @ 00:59:48
URL: http://mollee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0