Mys..

Har haft både mykväll och mysdag nu!
När jag kom hem från jobbet igår ville Johan att vi skulle äta nå gott och ha myskväll. Jag gav förslaget att han gick och handlade medans jag gick ut å sprang. Deal. Jag tog den korta rundan i Boulongen medans han gick på konsum.
Väl hemma blev jag liste misstänksam. vad är det nu då? varför vill du mysa med ost och kex å allt? Då kom jag på, fotboll på tv, både igår kväll och i kväll. Jag visste väl att de var nå! men det var mysigt i alla fall. ikväll däremot blir jag lämnad. då ska Johan ha myskväll med Patric, grilla och kolla på fotboll. De tycker jag lät mys!

Vi vaknade ganska tidigt i morse. Myste lite i sängen och kollade på reprisen av "våra bästa år" haha de är mys de!

Nu har vi fixat alla papper till polisen och försäkringsbolaget oxå. Så nu är det bara och posta. Vilket strul det ska vara! jävla massa papper och skit. men nu är det äntligen fixat, skönt!
Jag ska umgås med Natta i kväll, var riktigt länge sen! Kul ska de bli!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad mysigt ni har haft det...lyllo er!!!
Nu håller vi tummarna att det går bra med försäkringsbolaget..Kram

2008-04-23 @ 14:09:39
Postat av: Björn borgs favorit

Björn Borg tavlan är klar!!! :D Johan kan få ta kort nästa gång ni kommer om han inte rör den!! fin bloggen var nudå :) ha så :) styr upp idag ja så hör av mig om planerna!! wiho!!!!!!!!!!

2008-04-23 @ 14:58:28
Postat av: Madeleine

Ja, glass är underbart på vårkvisten :D hittade du något fint på stan idag då?

2008-04-23 @ 18:28:00
URL: http://scherling.blogg.se
Postat av: Stina

jag vill åsså musa med dig å Nattis ..

2008-04-23 @ 23:01:06
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Anna-Carin Björklund

Vad fint du har gjort med din blogg. Sköt om dig!

2008-04-24 @ 08:36:31
URL: http://www.bjorkann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0