Nylund citat..

Jo-Anna säger:

alltså

Jo-Anna säger:

din karl ser på lilla sportspegeln och älksar pölsa. du är lycklig tlottad!!


Hahaha! Du kräver inte mycket du eller gumman!
Fattar inte hur du kan vara singel. Men jag känner ju dig, när det väl kommer till kritan så duger inte många. Då har du helt plötsligt många (rätt så udda) kriterier. Dom ska kolla på lilla sportspegeln, älska pölsa, vara minst 25år, helst 30.. ha skägg.. ska ha spelat hockey men slutat, gärna heta zidan och vara en aning muslim... Haha! Någon som känner sig träffad av denna beskrivning så kan ni väl lämna en kommentar så vidarebefodrar jag de till Johanna!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Önskar dig en helt fab onsdag! Titta gärna in på min blogg!

2008-04-16 @ 11:00:46
URL: http://framtidstankar.blogg.se
Postat av: Anonym

haha sötnos! Du känner mig hör jag ;) så ja..killar (män)som faller in på denna besrivning
bara att höra av sig! Skägg är
dock ett krav!!jag är 20 år, brunett, pratar fort som fan och ser gärna våra bästa år. / "Jo-Anna" Nylund

2008-04-16 @ 11:06:18
Postat av: emma

Hahaha, nä det var inga stora krav direkt. Någon kommer bli riktigt lycklig med henne ;D hahaha

2008-04-16 @ 11:06:38
URL: http://litenemma.blogg.se
Postat av: Jessica Schön

Hallå vännen! :) Klart du skall göra det ;) Bara att höra av dig!

Hade ni det bra i Thailand? :)

2008-04-16 @ 11:32:13
URL: http://salongjessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0