Rubrik..

Igår var det jobb som vanligt.. Sen åkte vi som sagt till Håkan och Madde. Där fick vi mat oxå, något jag inte hade räknat med så tack så jättemycket! Sedan fick min rygg och nacke sig en omgång. Välbehövligt! Det tyckte Madde oxå. hehe.. men nu är det bättre. Så tusen tack Madde!

Idag är jag ledig.. Skönt. Men det var nog bra eftersom jag har fått ont i halsen. Typiskt!! Vill inte bli sjuk. Har absolut inte tid med det! Ska ner på jobbet en sväng ändå och beställa lite saker till gesällen..Hittade ju inga gula knästrumpor i måndags så jag får fortsätta mitt letande idag. Ska nog ha ett par svarta oxå.. eller grå... Ja vi får väl se vad jag hittar som sagt.
Senare ska jag bara vänta på att Natta och Molle hör av sig och vi ska bege oss till gymmet. Härligt härligt men farligt farligt! insidan på mina lår vet då att dom lever nu! Ojoj! I morgon ska hela min kropp få veta det!
efter träningen så måste vi skynda oss hem för att kolla på hockeyn. Inga topplag som spelar, bara Lhc och hv71, men vad gör man inte för Molles skull ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0