Sleepless night..

Kunde verkigen inte sova inatt. Jag vet inte varför men jag får såna här perioder ibland då jag absolut inte kan slappna av på kvällarna. När man ligger där och kollar på klockan blir det bara änu svårare att slappna av för man blir stressad på grund av att man måste somna.

Någon som har nå bra tips för att man ska kunna somna lätt på kvällarna?

Inatt gick jag och lade mig på soffan och knäppte på tvn. Jag lyckades nog somna där tillslut för jag vaknade av att Johan öppnade dörren innifrån sovrummet och stängde av tvn. Jag vill ju inte hålla han vaken på nätterna heller eftersom han ska upp och jobba tidigt, därför lade jag mig på soffan..
Men när jag vaknade till så gick jag in och la mig i sängen igen. Trodde att jag skulle somna utan problem då men det tog ett tag i alla fall.
Men tillslut lyckades jag äntligen somna!

Det som nästan är värst är att jag är så otroligt lättväckt oxå. Så minsta lilla Johan rör på sig i sängen eller när han klocka riner så blir jag klarvaken...

Man känner sig knappast pigg och utvilad idag..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Räkna får :) Närå. Jag har också sömnlösa perioder ibland. Även om de var ett tag sen nu faktiskt. Jag brukar ligga och försöka drömma mig bort till vita stränder, palmer osv. De fungerar ibland. Du kan ju testa i alla fall. Låter lite oseriöst kanske, men de har fungerat för mig.

2008-04-29 @ 09:14:39
URL: http://annacamilla.blogg.se
Postat av: Stina

äh, skit i palmerna å räkna får !
ALLA vet ju att man somnar skönt efter en orgasm. Så låt Johan jobba lite helt enkelt, hihi :D

2008-04-29 @ 10:18:49
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Nylund

Haha! fräcka stina! det allra bästa vore om jag var där och öppna käften skulle du nog stänga dörren snabbt och somna :) jag tackade ja imorse!! så nu måste vi dricka skumpa!!! eller cider då skumpa är äckligt..:D johan!! jag komme rju kunna se lilla om kvällarna nu igen!!!

2008-04-29 @ 11:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0