The weekend..


Jag har kommit på att jag är dålig på att skriva på helgerna. Men det är ju så mycket man vill hinna göra då så jag prioriterar inte datan.

Helgen har bjudit på massa tok i alla fall. Lördagen började med en sväng på stan, eller rättare sagt lunch. Sen köpte jag den där fina blommiga tunikan på Gina och drog med mig morfar till Stadium och fick ett par nya träningsskor. Behövdes verkligen eftersom jag fick skavsår av dom gamla hela tiden. Men nu har jag inget att skylla på så nu är det bara och träna.
Sen var det bara rusa hem och göra sig i ordning inför kvällens bravader. Johans släkt hade släktträff. 137st Asplundare på samma ställe. Mycket trevlig kväll. Slutade med en runda på Brända, Goya och slutligen Donken för mig och Carro. Tack för det!

Söndagen var en alldeles lagom söndag. Sov ut lagomt länge, åt frukost länge, gjorde oss i ordning och gick ut i solen och promenerade till Strömvallen där vi kollade på fotboll. Matchen var ju inte mycket att hänga i julgranen men var härligt att komma ut i solen i alla fall. Senare klippte jag Molle och käkade pizza.
Det var väl som en söndag ska vara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0