Update..

Nu har jag knallat runt i mina favoriter(tänker inte säga vilka för då kanske ni inte vågar säga vad ni tycker)  i ca en timme. Det känns!
Nylunds tips var att jag skulle köpa dom jag tyckte va snyggast eftersom "du dricker ju iaf å då känner du inte om dom gör ont"   Nä det är det kanske en gnutta sanning i men dock har jag sett hur hennes fötter ser ut efter en helg i klackskor. ca 10 plåster på varje fot, blåmärken, konstiga knölar och fläckar. ja totalt misshandlade.
Men jag har ju en vecka på mig att "gå in" dom och känna om dom blir nå bättre. Det  är ju ändå ett par klackskor så dm är ju inte gjorda för att vara bekväma direkt.. så lite får man väl så ut med..

Nu ska jag pilla i mig lite mat och gå och jobba. Ikväll blir det hockeykväll med Molle medans killarna kollar på fotboll :)

Kommentarer
Postat av: Nylund

Sup dig under bordet ska du se dte blir bra :) sen kan du alltid tejpa om fötterna tar stryk..minns du inte mina fötter på din studentskiva? haha som en gymnast fan! utekväll börjar nbli lockand emen ficxk höra idag dte var 25an!!!

2008-04-09 @ 14:03:46
Postat av: Nylund

Föresten så skulle jag hälsa till Miraklet
från Sören!

2008-04-09 @ 14:52:01
Postat av: Madeleine

Du ska gå i skorna en kvart varje dag, efter ett tag så är du skonad från allt vad ont i fötterna heter. Att städa i högklackat ska tydligen göra susen om man vill ha vältrimmade ben ;)

2008-04-09 @ 15:55:29
URL: http://scherling.blogg.se
Postat av: Stina

haha, jag förstår inte hur du kan längta efter att få sätta saxen i mitt lurv, men jag längtar efter att låta dig göra det iaf : )

2008-04-09 @ 19:34:40
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Stina

haha, ja jag har krympt !!
nej då, det är faktiskt xs/s på svarta å one size på gröna koftan, så dom ska vara stora.

Vi kan ju ta en sväng på stan i min kofta om du vill, båda två liksom ;)

2008-04-09 @ 21:04:57
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Stina

Du får nog inte sätta saxen i mitt hår på ett tag :( Elin måstade göra det idag .. å nu är det kort !!!

2008-04-10 @ 21:09:46
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0