Uppdatering..

Ja nu sitter jag här, känner mig någorlunda duktig i alla fall eftersom jag har gjort allt (förutom att träna) som jag skulle göra idag. Skäms lite eftersom jag egentligen hoppade över det som är viktigast. Men men. det kommer fler dagar.
Dock blir det ingen träning i morgon heller. Då kommer min kära vän Stefan och hämtar upp mig efter jobbet och så bär det av till bollnäs där vi ska kolla på en visning.. Förresten, inte nu till helgen men nästa helg, den 12e och 13e ska jag vara med på en visning. Vara modell för en gångs skull och inte behöva fixa och dona med allt annat. Riktigt kul ska det bli. Gick på den där visningen för något år sedan oxå och det var otroligt kul så jag tackade ja direkt när jag blev tillfrågad att gå nu...


Ja Molle, jag fick en myskväll i kväll. Utan fm och tv-spel. dock snodde han tv-dosan nu när jag kollade på top model och bytte till fotbollen på 6:an.. arsenal-liverpool som han egentligen inte är ett dugg intresserad av heller! Värdelöst! men men jag ska väl inte klaga.. jag har ju iaf fått lite uppmärksamet ikväll :)



Nu ska jag duscha och prova min nya BUS. :)


Kommentarer
Postat av: Nylund

Äh jag gillade bättre när allt stod i en rul på golvet och presseningen låg tvärs över. det var fint det :)

2008-04-02 @ 22:04:26
Postat av: Stina

vad ska du gå på för visning ? : ) I bollnäs ?

2008-04-02 @ 22:13:47
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Mamma

Ajabaja!!! Inte ska du väl hoppa över träningen ;-)
Hur går det med den lilla saken som du fick av mig då eller är de Johan som har tagit över den???

2008-04-03 @ 10:03:49
Postat av: molle

Du ser, du ser :)myspys. Lite sport måste de väl få underhållas med varje dag , annars blir de griniga ;P haha!

2008-04-03 @ 22:21:55
URL: http://mollee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0