Work out..

Då har man fått en hel del undanstökat idag. Det är faktiskt riktigt skönt att vara ledig en dag så här mitt i veckan. Man hinner med så mycket mer än vad man gör under helgen.
Först och främst var jag tvungen att titta på ett avsnitt av "Våra bästa år" har fastnat vid det. Rätt så bra eftersom man kan se ett avsnitt i veckan ochhänga med ändå fast det går varje dag. Det händer alltså inte så mycket barje gång. Men spännande är det :)
Sen har jag sprungit på stan en sväng. Lämnat tillbaka 2(!) av skorna jag köpte. Eftersom ni hade sama favoriter som jag så blev det ett lätt val. Men jag kom på den geniala idén att byta till ett par stötte och köpa såna där sköna ilägg istället så nu kommer jag kunna ha dom utan problem! Underbart! Och eftesom jag lämnade tillbaka dom andra två så fick jag ju tillbaka lite pengar och då passade jag på att köpa en gul och fin klänning på Gina Tricot. Ni kanske får se en bild sen. Jag ska klippa bort axelbanden på den och ha ett svart skärp i midjan, då blir den skitsnygg så den kan ses som en kap eftersom den bara kostade 149:-
införskaffade oxå en ny bh. Välbegövligt. Jag föstår inte varför jag inte köper nya undekläder oftare. Jag som kan hadla sånt utan problem på H&M och sånt, då är det inte direkt dyrt. Nu ska jag ta och skärpa mig på den fronten. En gång om året är för sällan.

Sist men inte minst så  har jag tränat! Underbart!
En timme på gymmet och jag har genast fått inspiration att ta tag i livet och leva lite nyttigare.
Duschen nu å sen handla lite nyttig och hälsosam mat!




Kommentarer
Postat av: Camilla

Nya underkläder skulle jag också ha unnat mig. Roligt om man skulle kunna ha allt i par. Bara en massa bh:ar och trosor som hör ihop. Snyggt! :)HM har faktsikt mycket snyggt, dessutom billigt!

2008-04-14 @ 19:01:43
URL: http://annacamilla.blogg.se
Postat av: Stina

läste jag rätt ?! en GUL klänning ??

Har du fått feber humlan ? : )
den vill jag se !!

Kul att det hade gått bra i helgen ! ; )
min lilla topmodel ..

2008-04-14 @ 21:04:36
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Stina

JOHANNA !!
Man erkänner inte att man tittar på Våra bästa år !!

2008-04-14 @ 21:05:48
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0