Depå-stopp i soffan..

Nu har jag flyttat alla kuddar och täcken från sängen till soffan. Och så har jag gjort mig lite lunch eller vad man ska säga.. Ska försöka kurera mig nu.. I någon timme för klockan 18 har jag kund igen så då ska jag tillbaka till jobbet. Plikttrogen som man är. Kanske lite väl ibland..

Lite tips på någon dunderkur som gör mig frisk?



Färskpressad apelsinjuice, mineralvatten, a-fil med blåbär och special-k och vindruvor blev min lunch. och inte att förglömma; en ipren!

Kommentarer
Postat av: mamma

Har du missat mitt förra inlägg????

Man behöver faktiskt vila när man är sjuk. Och jag har faktiskt fått ok på både sem vecka 37(så då måste vi vara pigga) och ledigt halva dagen den 10:e =)

Krya på dig

Mamsen

2008-08-19 @ 15:30:12
Postat av: Stina

kurera, kurera, kurera !

Bästa tipset, svep en Wirre ; )

äckligt!

2008-08-19 @ 15:33:32
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0