Fan oxå!

De var ju exakt så här det inte fick bli! Feber och en hals ur funktion var det sista jag behövde just nu.. Det finns inte plats för de i schemat. Jävla tur att jag hade sovamorgon idag och inte börjart förens klockan 12. För när Johan klev upp och åkte till jobbet vid 6-halv 7 så var jag vaken och hade inte sovit många timmar..
Nu ska jag göra mig lite frukost (inte för att det kommer smaka nå gott) och sen försöka sminka mig så jag ser någorlunda anständig ut. Fattar inte varför man måste se ut som ett lik med tomat-kinder och blåa ica-kassar under ögonen bara för att man har feber! Inte ens min concealer (som jag tyccker är världens bästa) kan göra något åt de här. Synd att hon som ska börja göra botox och restylane på salonegn inte har börjat än! För det är nog nåt sånt drastiskt som skulle behövas för att få mig att se ordentlig ut just nu...!

Nej nu blir de te, ett ägg och två ipren till frukost!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du menar väl inte att du tänker jobba??? Du måste ju vara rädd om dig nu.

Kram mamsen

2008-08-19 @ 11:46:53
Postat av: Stina

Ohaana !

Man ska vila när man är sjuuuk !!!

2008-08-19 @ 12:23:23
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0