God morgon!

Vaknade 40 minuter före klockan idag! inte vanligt för att vara jag! Men jag kände mig utvilad så jag klev upp och gick till jobbet en snabbis och ändrade en kund åt en tjej på jobbet. Sen nu sitter jag här med en omelett och kollar på os. Har hittat en ny favvo sport. Boxning. Fast jag förstår inte själva poängsystemet. Den jag tycker är bäst vinner aldrig! Konstigt de där men underhållande att titta på.

Känns som en bra start på dagen idag. Så förhoppningsvis fortsätter dagen så sen oxå. Men man vet ju aldrig vad som händer. Har inga planer förutom att jobba så mycket som möjligt. Hoppas på att det blir en promenad i kväll. Känns som de behövs. Nån som vill joina?

Nu ska jag sminka mig lite och fixa håret innan jag börjar...

Kommentarer
Postat av: stina

jag kan joina : )

fast jag skulle ha solat också .. men det hinns vi.

När slutar du ?

2008-08-12 @ 14:49:32
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0