Häng..

Jag känner mig hängig.. Ont i halsen och så där seg som när man har feber..
Fast jag är inte sjuk! Fy heller.. I morgon blir det en visit på hälso kost och handla massa vitaminer och nyttigheter. Är så mycket jag vill göra nu och allt kostar så mycket pengar. Så det finns verkligen inte tid att vara sjuk och va hemma från jobbet. absolut inte!

Så just nu ligger fokus på att jobba så mycket som möjligt och spara så mycket pengar som jag bara kan.. Då kanske jag kan göra allt jag vill. Förhoppningsvis. Ingenting är omöjligt!
Peppa mig lite nu :)

Kommentarer
Postat av: emelie

Pepp-pepp :)

2008-08-19 @ 00:39:56
URL: http://emwestberg.blogg.se/
Postat av: mamma

Det lönar sig alltid att ligga i och jobba,,,,spara på så kan vi snart unna oss en välbehövlig semester.

Kram mamsen

2008-08-19 @ 07:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0