Morning..

vaknade före klockan i dag också. Men är en timme innan klockan skulle ringa.. Men det boror nog på att jag gick ocg la mig före 22 igår! Så jag är nog utvilad. Tänkte gå gu ocg gå en sväng nu på morgonen när jag fick lite tid över. Men när jag kommer ut så blir jag blöt. Mycket konstigt. Det regnade inte ordentligt men kändes som att det blåste vattendroppar på mig. Så jag vände och gick hem igen.
Så nu sitter jag här i soffan och har kollat på handbollsdamernas match mot korea. Dom förlora.. Tråkigt. Då klickade jag över till trean och kollade på top model iastället!

Kom på migsjälv igår att jag saknar gymmet! Kors i taket! Så nu måste jag införskaffa mig ett gymkort igen och ta tag i den saken. Börjar kännas i axlarna att det var länge sen jag tränade ordentligt. Men i morgon ska dom få lite massage.

Förhoppningsvis blir det lunch med Stina idag.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0