Perfekt..

Igår hade jag en perfekt utekväll! Jag hade riktigt roligt. Trevliga människor och lagom med dricka.
Kvällen började hemma hos Sågen och Natta. Var bara vi tjejer som skulle ut egentligen men Sågen blev lite sugen och följde med han oxå. Sen gick vi vidare till Berggrenska och träffa Macko och lite andra killar för att sen gå in på Goya och dansa hela kvällen. Helt perfekt! När klockan närmade sig två hämtade jag och Lotta jackorna och gick hem till pojkarna som hade spenderat sin kväll med tvspelet..

Och efter en sån perfekt utekväll måste man ha en perfekt bakisdag (en bakisdag utan att vara bakfull). Vakna, äta frukost. Somna om på soffan. Äta kebab och chips och dipp och dricka cola. Största ansträngningen var att flytta sig från sängen till soffan.

Det känns som att de var exakt de här jag behövde nu. Ha riktigt roligt och bara få slappa en dag. Helt underbart perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0