Confused..

Tog tag i all paketinslagning nu i kväll när jag kom hem. Funderade på andra alternativ, som att ta en promenad för att få andas lite frisk luft idag eller gå och hälsa på kära Stina. Men som vanligt så prioriteras dom praktiska sakerna först och inte det som kanske behövs mest..
Började iaf med några paket och när jag hade slagit in ett paket och skulle skriva en sån där klisterlapp och sätta på då kom jag inte ihåg vad jag hade slagit in och vem det va till! Så det va bara att riva upp paketet igen och kolla och sen börja om!
Haha va tvungen att skratta åt mig själv för jag va sekunden ifrån att börja gråta! För fullt i hjärnan nu!

Sen skrev jag lappen innan jag slog in paketet. Så nu hoppas jag att alla får rätt paket iaf. Tok!


Kommentarer
Postat av: mamma

ha ha ha vet en till som har fyra julklappar som jag har slagit in men inte skrivit juletiketter på......vi får väl se om alla får det dom ska.

Kramisar

2008-12-17 @ 07:28:39
Postat av: Stina

HAHA, jag höll oxå på att göra det där, men listade ut det ändå :D



Jag förstår att du har det tufft .. jag tycker det är mkt nu, å då vet jag att du har det v'rre ..

2008-12-17 @ 08:19:44
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: molle

gummsan , jag är på på lördag me :D hehe. men jag ska bara se så att jag inte måste åka hem till linkan redan på lördagen.. ska till skärgårn me pappa och syrran när jag kommer hem och lär åka hem lördag eller söndag. men tror jag kan åka på söndagen ;) allt bra snutt, hur blir de ikväll? PUSSPUSS <3

2008-12-17 @ 08:41:02
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: Ida Legeryd

Haha, det låter något som jag också skulle kunna lyckas med Johanna! :D

2008-12-17 @ 11:35:01
URL: http://idalegeryd.blogg.se/
Postat av: Lotta

fick du mitt sms idag ? :)

haha, tankeöverföring !



hur mår du där hemma ?

en vecka till julis, shit pommes !

UNDERBART ! :D



hoppas du mår bra !

PUSS !

2008-12-17 @ 20:27:20
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0