Is it just me..

Är det bara  jag eller är gygnet alldeles för kort? Vem kom på att de bara skulle va 24 timmar på ett dygn? 30 timmar är mycket jämnare och bättre. Plus att man skulle hinna med så mycket mer om dagarna.
Jag vill att Johan ska komma hem nu. Det är inte roligt att vara själv längre. Jag orkar helt enkelt inte med allt själv. Mår så dåligt av att se hur allt ser ut här hemma i mellanåt. Men jag har alltid brottom så allt hamnar på hög och jag släpper allt där jag står för att skynda till nästa sak. är det normalt att hålla sig i fem timmar, så man inte ens är kissnödig längre, bara för att man inte har tid att gå på toa? varför skyndar jag mig när jag står och lagar mat? Jag har ju egentligen inte brottom. Det är lixom bara inprogramerat i mig att jag ska skynda mig hela tiden så det bara blir så..

Sorry för allt gnäll nu.. Ska skriva en varningstext i början på alla klagoinlägg i framtiden så ni slipper läsa!
Kan komma med en bra sak iaf. Fick en mineralfoundation av min kund idag! Hon jobbar på den kosmetikaffär. Så himla gulligt av henne tycker jag! En liten julklapp tyckte hon att jag skulle ha :)

Hörde en riktigt bra sak idag på jobbet. handlar om att man alltid lever i framtiden och vad som ska hända eller så tänkre man tillbaka på allt som va bättre förr. "Står du med ena foten i morgondagen och den andra foten i det förflutna, då pissar du praktiskt taget på idag." tänk på de ni!


Johanna saknar gymmet!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du måste sköta om dig bättre gumman. Kommer ner med lite matlådor och köttbullar så att du har lite lämpligt med mat på kvällarna.

Kram mammsen

2008-12-10 @ 07:41:16
Postat av: stina

Stina saknar oxå gymmet ..

men tiden räcker inte till.



Mineralfoundation is the shit !

jag älskar min, efter en vecka :p

tar lite tid innan man v'njer sig.

2008-12-10 @ 08:20:45
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Lotta

håller med totalt !

men det är ju helt sjukt alltså.. vi är så stressade, inte bra ! :(

konsten att sitta ner och bara vara är svårare än man tror, verkligen !



här har jag varit hemma med ryggont i tre dagar och huset är skinande rent, lakarna är tvättade, golvet är dammsuget, köket är jättefint... blir så trött på mig själv ! men man orkar ju inte heller se all skit överallt..



näe, nu ska jag ha lite lottatid, jag ska gå till köpcentrumet och göra ett nytt försök med juldagskläderna ! :)



STOR PUSS ! <3

2008-12-10 @ 14:00:46
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: Lotta

ååh, it´s gonna be GREAAAAT ! :D

2008-12-10 @ 21:30:38
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: Lotta

ååh, snöar det ?!!

JAG VILL HEM !! haha. :D

Njut åt oss också !!



jo, ibland är det riktigt skönt att vara själv. det händer inte ofta här kan jag lova.. dom här tre dagarna när jag varit hemma med ryggen är i princip den enda ensamma tiden jag haft i norge. men det funkar finfint ! :)



nu ska jag försöka varva ner, får panik när jag vet att klockan står på 05.15... och då går det ju inte att sova alls, haha ! :D



Njut av snön nu snygging !

PUSS !

2008-12-10 @ 22:38:10
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0