Let it snow..

Okej jag ska försöka att inte klaga och sprida massa dåliga energier idag. Ska försöka..


Kan ju börja med att tala om för hela världen stt det har snöat idag! och hela kvällen! Tackar för det säger jag. Snön är mycket saknad. Av mig iaf.Sen slutade jag tidigt idag 19.15. Tackar igen! inte nog med det, jag blev bjuden på lövbiff och klyftpotatis av johanna oxå när jag slutade. Tackar en gång till!
Titta! jag har redan kommit på tre bra saker med dagen! Weeeho!'

Lite ledsen blev jag ändå idag när jag vände på bladet i bokningsblocket och kollade hur morgondagen såg ut. NEEEEJJ skrek min kropp och helt plötsligt så kändes det som att jag fick alla möjliga sorters sjukdommar som gör att man inte kan jobba. fyra klipp och färg och tre klippningar. Ingen lunch inbokad. JAAAAA skrek thailandskontot. Vad ska man lyssna på? Känns som jag har en gubbe på varje axel som säger emot varandra hela tiden. Som på film ni vet :)

Ska försöka slumra in i tid ikväll. Sömn är behövligt just nu.


Kommentarer
Postat av: mamma

Du måste sköta om dig med ordentligt med mat annars kommer du inte att orka med.

Puss och kram

2008-12-11 @ 07:33:33
Postat av: Stina

Tur att Nylund bjussa på käk !

En annan kom hem från salongen 21.40 igår ..

13 timmars dag, dock på eget bevåg, men ..



slutade med Max mat .. not good !

Va fan inte ens gott .. i helgen ska jag leva på mammas mat och julbord !

2008-12-11 @ 11:11:46
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej sötnos !

Fin bild och UNDERBAR SNÖ !

Gudars vad jag längtar hem till den ! :)

Hoppas arbetsdagen går bra, du är verkligen duktig !

Det kommer löna sig till slut, försök tänk

åt det hållet ! :)



Här spelar grabbarna pingis och jag slöar.

Vi var ut igår, riktigt kul !

Avslutade med Burger King, LYX ! :D



Åh, längtar hem till er nu !

Så mysigt att Stoffe kom, känns som man är

lite närmare alla då, på nätt sätt... hehe.



PUSS PUSS !

2008-12-12 @ 15:37:40
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: molle

saaaknar dig gummsan. <3 sova i veckan är ett måste.

2008-12-14 @ 13:02:30
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: Therese

Mmm, lövbiff mumma. Ska äta det idag fast med färskpasta : ).



Kramar Therese

2008-12-16 @ 12:42:41
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0