On and on..

Oftast är jag en sån person som tycker om att ha planer och blir lugn av att allt är väl planerat. Men inte nu. När man är uppbokad timme efter timme vecka efter vecka. Man har tidspress på sig hela tiden. Måste ständigt kolla på klockan för att kolla att man ligger bra till i tiden. Trodde inte att det skulle va så påfrestande. jag som brukar tycka om att ha mycket att göra. Men när man går ner ett kilo i veckan och får stressutslag är det inte så bra.... Nu är det bara två veckor kvar.


Alla julklappar blev fixade i helgen. Och allt är i princip klart i lägenheten. Känns så bra. Johan ville inte åka till stockholm och jobba nu när vi har fått så fint hemma. Ska visa bilder sen nån gång när jag har tid ork och lust. Finns inte på kartan nu. Julgranen kläddes oxå så man kanske får lite julstämning.






Jag längtar till..

¤ Lördag kväll Utgång..
¤Julafton SOVA och allt annat mysigt
¤Juldagen Utgång och träffa vänner
¤Februari Johan slutar jobba borta
¤Mars En hel månads ledighet i THAILAND



Nu SOVA

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag hoppas vi hinner ses nåt innan jul ..



KRAM

2008-12-16 @ 22:50:00
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Stina

Jaa, varför inte : ) vilka ska ut ?

Jag drömde härom natten att Nylund bodde utomlands å att du å jag åkte å hälsa på henne :D



Åh, tur att du inte kom :p

Tobbe tyckte jag hade en sån där "less" kväll, haha !

2008-12-16 @ 23:10:14
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-12-16 @ 23:17:22
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0