Public excuse..

Shit! Heeelt slut efter två långdagar. Hur ska jag palla ända fram till julafton?
Men det är bara bita ihop och tänka "thailand thailand thai.." a ni fattar. Det som känns värst är att jag inte kommer va särskillt social denna månad så därför ber jag här och nu om ursäkt till alla nära och kära som kanske känner sig bortglömda, det är inte meningen! Hör av er igen i januari haha!
Funderar just nu på hur jag ska få ihop alla julklappar. tre lediga dagar, en dags kalas= två dagar att handla ALLA julklappar. Oh shit! Tack gode gud för mamma som har hjälpt mig fixa både juklapp och födelsedagspresent till Johan iaf. En sak mindre att tänka på. Så förlåt om mina julklappar kommer va oerhört fantasilösa i år!

Känner mig som värsta pillerfian nu oxå. La mig i sängen och tog först pencilin (mot urinvägsinfektionen som jag har lyckats dragit på mig mitt i allt) sen minipiller för att.. ja ni vet, de behöver ingen förklaring. och sen alvedon för värken i ryggen och magen pga uvi och mensvärk och all övrig värk i kroppen pga trötthet. Hade smärtstillande kvar sen operationen som jag knaprade på i helgen. Både positivt och negativt. jag hade inte ont i magen på hela helgen vilket va bra. dock så gick jag med urinvägsinfektion som inte kändes och den började leta sig upp mot njurarna igen. Men ända fram han den inte! HA!

Nu måste jag sova. Själv tyvärr vilket är mycket mycket tråkigt.
jobb först på förmiddagen i morgon sen ska jag leta mig hem mot hälsinglands skogar och snygga till mammas jobbarkompisar lite. så sent kvällspass kan jag räkna med. så inget bloggande hinner jag  med i morgon.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Stina

Du hann med en lunch med mig iaf ; )

2008-12-02 @ 23:36:22
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: mamma

Ha ha ha,,,,snyggare menar du =)

2008-12-03 @ 08:51:47
Postat av: Lotta

ja men det är så det ska vara ! :)

ville bara klarlägga det med smset ! :)

PUSS !

2008-12-03 @ 12:20:25
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: Lotta

ja, hahaha, jag fick den också på jobbet ! ;D

dom har livlig fantasi, minst sagt !

men vaddå, har du alla thaipengarna fixade redan ?! ÅHFAN ! :D UNDERBART ! :D



sov så gott, PUSS PUSS !

hahaha, jo jag drömde om dig inatt.. att du skickade ett sms och skulle komma hem och fixa mitt hår men du kom aldrig.. haha. :) och sen drömde jag om en kille som ramlade ner från ballkongen också, det var mindre kul...

2008-12-05 @ 22:06:56
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: elin

näe jag håller med dej heelt & hållet! det va bättre förr..

usch, 20årskris som faaan!



vi kanske skulle låtsas för en kväll att vi är 18 igen? typ springa runt på en kryssning kl 7 på morron å undra vart fan festen är.. hahaha! aah det va tider det =)

2008-12-05 @ 22:39:30
URL: http://berglundelin.blogg.se/
Postat av: Lotta

heeej babe ! :)

ja nu vill vi också komma hem till er och rocka röven på dansgolvet ! :D det som vi gör bäst ! ;D

men idag har varit en bra dag här. först jobba, sen bowling (jag vann över mattias !! :D ), sen utomhuskonsert och snart öl och sällskapsspel med stavangerligan !



ååh johanna, som vi pratar om thai ! vi har planer ! :D vi kommer ha det bäst ! <3



jo.. haha, den där drömmen, shit ! måste haft en orolig natt alltså.. vet inte alls vem som föll från ballkongen.. läskigt !



vad gör ni ikväll ? har hört om er JÄTTESOFFA, är det den största i stan eller ?! ;D



PUSS PUSS !!

2008-12-06 @ 20:59:28
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: Lotta

oj oj, som om mattias mått dåligt över smset. :)

"men du skulle ju inte skriva på bloggen..."

han är dålig förlorare, in i hjärtat ! ;D



åååhå, kul med tapeter !! jag vill också !! till vilka rum ?? vilka/vilken färg ??

jag vill också ha ett hem, vårt hem liksom ! :)



haft supermys ikväll, men nu är det dags för sängen !



PUSS GUMMAN !

2008-12-07 @ 02:47:20
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: molle

<3 pusspuss på dig. du är bäst.

2008-12-07 @ 12:28:16
URL: http://mollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0