Spending all your money..

Samtidigt som pengarna äntligen börjar öka lite på kontot så spenderar man ännu mer. 13600:- på en soffa i fredags och 4000:- på tapeter och färg idag. Gubben på färgaffärn verkade nöjd iaf. har man bra smak så kostar det sa han.
Nu har vi iaf världens största soffa känns det som! hur mysigt som hellst! eller jao, johan sa att om vi ska ligga i ett varsitt hörn så måste vi köpa walkie talkies om vi ska kunna prata med varann!

Så nu vill man ha allt klart på en gång! Men jag har faktiskt lugnat ner mig lite nu iaf. nu vet jag jnu att alllt är handlat och det kommer bli fint! känns bra. Mindre skönt för bankomatkortet som har gått varmt. Överhettat!
Så nu är det bara att bita i hop och jobba på i morgon igen.
Nästa söndag tänker jag klä våran julgran! Så de så! Jag får inte för johan men jag tänker göra de ändå. Kalla mig vrång om ni vill. Har jag bestämt mig så har jag. Då finns det inte så mycket att göra..

VART ÄR SNÖN? Hallå! Va ju hem till mamma och pappa o växbo i onsdags och där va det alldeles vitt och fint. Så där när träden är alldeles vita och tunga av snö. Pappa har varit ut och plogat flera ggr ocg snöhögar finns det. Syrran är där och åker skoter idag. Jag är AVUNDSJUK! Så nästa helg finns risken att vi åker till Växbo och åker ut på isen och fiskar och åker skoter.
Jag har legat etta på fiskeligan sen förra vintern med en firre på runt 5kg. Men sisst pappa och johan va ut så fick johan en på 7kg. Så nu måste jag ta tag i det där igen och styra upp det. Ni ska få se lite bilder i kväll tror jag. Ska be mamma skicka..

Ge mig snö nu! Inte nå jävla pissregn!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Har en fin bild i telefon som jag skickar strax. Klart du ska klä granen nästa söndag, syrran har redan klätt sin =). Hoppas ni kommer nästa lördag. Är så roligt att ha er hemma. Har stekt köttbullar idag så hör av dig om du vill ha lite så kan jag ta med mig ner på fredag.

Puss och kram.

Mammsen

2008-12-07 @ 15:13:07
Postat av: molle

Heeeeeeeej , jaa det har jag , haha , men är sunkig som fan ännu. Fan vad ni har spenderat ;) jag tycker om dig också gummsan <3 . du o ja!

2008-12-07 @ 16:39:03
URL: http://mollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0