9 dagar kvar..

Nu är det riktigt nära! Och det mesta är fixat. Biljetter, pass, (okej jag har fortfarande inte hämtat ut det men jag ska :) bokat parkeringsplats åt stackars bilen som ska stå alldeles själv och vänta på oss i tre och enhalv vecka. å var det nå mer vi har gjort...? hm jag har fått lite tips om vart vi kan åka. lite nya härliga, spännande ställen. Måste ringa försäkringsbolaget och fixa lite papper oxå. och betala alla räkningar... Å fy. allt var inte alls fixat märker jag.. Men har jobbat så mycket den här veckan så har inte haft mycket tid över. Saknar lite sällskap på salongen också (kom tillbaka caroline!) Jobbade själv både igår och idag. Så himla tråkigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0