Fullt upp..

har det varit nu så därför jag har varit lite seg att skriva. Jobbade hela dagen igår och sen tränade jag en och en halv timme. När jag kom hem var klockan så pass mycket att det var dags att lägga sig och sova. Men vi var tvungen att kolla på senaste avsnittet av Prison break å jag får spunk! Fattar inte vem som har sån fantasi att man kan komma på alla avsnitt till det där programet. Nu är det verkligen spännande kan jag säga! Skulle så gärna vilja säga vad som händer men det får man inte. Hur kan det vara så lockande att berätta sånt? Som när man var liten så skulle man alltid berätta vad folk skulle få i födelsedagspresent och så.

Dagen idag har bestått av jobb, som vanligt. Men man ska inte klaga! Pengarna behövs ju när jag ska vara ledig i tre och en halv vecka! Johan hämtade ryggsäcken idag så nu står den här och bara väntar på att bli packad! I morgon ska jag tvätta lite så jag har lite rena kläder som kan läggas bredvid väskan iaf.
Har ätit tacos i kväll också. Att man aldrig tröttnar på det fast man äter de i princip varje vecka. Vi har varit lite duktiga och städat lite också faktiskt. i morgon blir det gymmet igen direkt efter jobbet. Var lat idag så det blir lite extra tid på löpbandet i morgon.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: sappe

men hur orkar du träna hela tiden? gör något vettigt att fritiden ist =) hahahaha

2008-02-07 @ 23:15:57
URL: http://sandmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0