Härlig morgon..

Är ledig idag så tänkte sova ut rejält.. Men..
08:54 Väcker Johan mig och säger  "Ska vi gå ut och gå en sväng älskling?"
Att han frågade så fick mig att vakna. Det var inte direkt det första jag trodde att han skulle säga så här tidigt på morgon. Men visst, Vi klev upp klädde på oss och gick en sväng i Boulongen. Eller vi gick ganska länge, si sådär en timme. Hur skön start som helst på morgonen. Sen gick vi till polisen och hämtade mitt pass. Så nu får jag också följa med till Thailand. För övrigt så sitter vi på arlanda vid den här tiden nästa vecka ;) Bara så ni vet lixom. Thihi! Jag beställde baddräkten igår också. Hade även 30% rabbat så den kostade mig bara 174:- Hoppas jag hinner få den nu och att den är bra. Men det tror jag. Vi har beställt en videokamera också. Beställde den förra veckan så hoppas den kommer snart!

Nu ska jag springa på stan med Evelina en sväng. Funderar lite på vad jag ska ha på mig när man åker. Det är svårt! Sen ska jag hem och städa ordentligt och tvätta lite kläder...


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja allt står inte riktigt rätt till. Men en viking kklarar sig alltid :) Resfeber ännu?

2008-02-11 @ 16:21:35
URL: http://carolinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0