Jodans bar..

Klockan ar ca 11 pa kvallen for oss.. killarna har haft fullt upp med fotboll hela kvallen och eftersom united matchen spelas har vid kvart over 12 sa blir det sen kvall for oss.. Jag och natta skulle shoppa medans killarna kollade pa fotboll men vi handlade ingenting uttan satte oss pa en egen bar istallet. nu forsoker jag fa in lite bilder iaf men de tar sa lang tid sa blir bara nagra fa idag. I morgon byter vi till et lite battre stalle. Nar vi kom hem igar var det nagot som hade atit sig igenom johans vaska. Fy! Jag har inte sovit manga minuter i natt och kommer inte gora det nu heller. Nu maste jag ta en drink till om jag ska kunna sova utan att tanka pa alla djuren i hyddan.

Kommentarer
Postat av: Stina

Ätit sig IGENOM väskan ?! HUR ?!
Fan vad jag älskar Sverige alltså .. huuu :p

2008-02-23 @ 17:57:32
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0