Magsjuka eller Bakis?

det var min stora fråga igår..
Men jag kan börja med att säga att jag hade en underbart rolig kväll! så himla kul att träffa så mycket folk som det var en evighet sen jag såg sist. När vi hade fått i oss lagom mycket dricka (måste komentera här att jag drack 3 öl och 3 cider, återkommer till de sen)  så kunde inte jag, Sandra, Eve och Stefan sitta still längre. Ringde taxi-bosse och drog ner på tranan och dansade som galningar! Ska även påpeka att jag inte drack nå mer sprit på krogen, bara vatten. Som alltid blev det max innan mamma kom och hämtade oss.
Sen var det ju gårdagen. Vaknade två gånger på morgonen och hade så fruktansvärt ont i  magen, klev upp och gick på toa. Kräktes två gånger och var helt slut när jag väl klev upp. Eller flyttade mig ner till soffan. Där var jag parkerad resten av dagen. Trodde att jag var bakis men när det inte gick över på hela kvällen så måste det ju vara något annat.
Och med tanke på hur lite jag hade druckit och att jag var nykter när jag kom hem så tvivlar jag på att jag var bakis. Som tur var så va jag piggare idag. Hade lite ont i magen när jag vaknade men annars har jag mått bra idag..

Kommentarer
Postat av: Nylund

Du kanske blev drogad! men sne hade du för stark mage så du fick inte svimma, vara helt borta symtomen tack vare din detox så våldtäksmannen fick inte sitt byte..och då fick bara en "magsjuka" alla som inte dansar är våldtäksmän vet du...man måste passa sig!

2008-02-04 @ 21:23:16
Postat av: stina

men, blev det vajsing i kistan Jona ?! :D

2008-02-04 @ 21:35:10
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Nylund

Mer kort kvinna! :)

2008-02-05 @ 19:25:36
Postat av: Jessica Schön

Ojdå... Hoppas du hade kul iaf :)

2008-02-05 @ 21:14:27
URL: http://salongjessica.blogg.se
Postat av: Molle

heej:D jaa jag satt en hel dag, men det är fortfarande nått fel . ser du inlägget direkt när du kom in på bloggen eller var du tvungen att scrolla ner o till höger.. för de är många som måste de :S skitskumt.jajjamen, ja kan nog hjälpa :) allt bra? thai snart.. jag är avis som bara den ! PUSS

2008-02-07 @ 23:15:03
URL: http://mollee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0