Mycket gjort..

Ja idag har jag fått mycket gjort. Riktigt skönt! Började ju som sagt med en långpromenad i morse, besök hos potatisgrisen (polisen alltså), sen köpte vi bröd på bageriet och gick hem och åt frukost. Jag och Eve tog en sväng på stan sen mitt på dagen. Köpte solsydd.. Svindyrt och tågigt att köpa men men.. är ju behövligt! En annan sak som jag köpte och också är behövligt är sillisar! haha! Fast bara såna som man lägger i bh'n såklart!
Efter maten så blev det stortstädning! Vi dammade, dammsög, torkade golven, tvättade alla kläder... Ja och så allt man ska göra. Att man vill städa och göra fint innan man åker bort, de är en vuxengrej.. jag fattade aldrig varför mamma alltid måsta städa när vi skulle bort.. Det svider lite att erkänna, men nu förstår jag varför!

Nu har jag precis kommit hem från gymmet. Tänkte inte träna nånting idag för jag och natta tränade magen stenhårt igår! har träningsvärk kan jag säga! men det är härligt! Det blev iaf 40minuter på löpbandet idag.. Nu sitter Johan här bredvid och äter godis.. Och jag vill också ha! Men jag SKA inte.. Men är så jävla sugen... Orättvist, Ska se till att han tar några bitar åt mig också och njuter ordentligt :)

Dags för sängen snart nu. Jobbet i morgon igen!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Min lilla gullunge....tänk att du förstår varför mamma alltid städade innan vi åkte bort...det är verkligen vuxenpoäng =)Föresten hur var det där med badräkten nurå????Hade inte du många ändå???Kramisar och du kan väl slå en signal i morgon

2008-02-11 @ 21:55:44
URL: http://johannawestberg.blogg.se
Postat av: stina

Hihi, din sillis-fia ! Du vet att dina plättar räcker alldeles utmärkt ;)

saknar dig !
Å jag ska se Thailandsfilmen sen, å då vill jag att du pratat in en presonlig hälsning :D haha !

2008-02-11 @ 22:23:52
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: molle

heej! :) jaa klart vi ses på torsdag! fira natta :)! kommer blir riktigt trevligt! hade du jobb på fredag sen? eller blir det rajraj för din del? :) Pussen!

2008-02-11 @ 22:33:42
URL: http://mollee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0