Phi phi island..

dar ar vi nu.. Rena rama paradiset!
Vi bor pa en "ny" strand eller vad man ska saga. Den fans inte forra aret iaf. Man gar till vanster efter dar man kliver av baten nar man kommer. Vi har den nastan helt for oss sjalva! Kan ni tanka er hur harligt det ar? Fast sen ar ju inte hyddorna lika harliga... Hm.. Om ni vet hur bambuhyddorna ser ut som ligger pa stranden "pa andra sidan" ser ut, sa bor vi! hahaha! Massa kryp som kommer komma in men som tur ar sa har man en fin rosa myggnatssanghimmel som man kan hanga upp :) tur det! Dar jag sitter nu har dom ingen kortlasare sa kan inte lagga upp na bilder nu heller!! AHH! Vill ju att ni ska fa se hur harligt vi har det..

Kan oxa tillagga att jag ar den enda av oss fyra som INTE har brant sig och fatt ont. Heelt otroligt! Dom som har sett mig efter en dag i solen vet hur jag brukar se ut. Men inte nu! Mycket stolt! Lite solning innan och noggrannt insmorjande gjorde sitt!

Ikvall har vi varit och atit pa "restaurang valentin" Kommer du ihag det stina? Varan favvo pasta! Det ar helt otroligt hur mycket dom har hunnit byggt pa denna lilla o pa sa kort tid. det var mindre an ettar sen vi var har sist och anda har det hant sa mycket...

Nu ska vi nog ga och ta lite massage innan vi gar hem och myser med kusarna i hyddan... uuu.. Kommer nog inte kunna sova mycket inatt.. och inte i morgon heller eftersom vi ska bo har i morgon oxa!!
Men men allt har sin charm. Spannande att ha bott sa oxa.

Om ni tycker att jag ar dum om jag inte svarar pa na sms eller na sa beror det pa att telefon funkade bara forsta dan sen har det inte gatt att skicka sms eller nanting.  Sa det ar inte sa att jag bara skiter i att svara!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej gumman! Kul att höra fråne er.
Va spännande med bikini. Söt du är. Jodå, ögat börjar bli bättre så det är ju bra. men mormor mår inge vidare. Annars så funkar det :) ta hand om er och hälsa brorsan min!

2008-02-22 @ 17:29:10
URL: http://carolinea.blogg.se
Postat av: stina

Åh, den pastan är ju den mumsigaste jag ätit !! Å vinet där vart man ju lite lurig av ;D haha !
Men visst är det lite skrämmande att allt växer så mkt ?!
Roligt att ni uppdaterar iaf .. å som ni bor nu så är jag nästan glad att jag och Matte inte är med för då hade det vart Jag som fått rädda Honom från kusarna ;p
PUSS TILL ALLA !

2008-02-22 @ 20:25:07
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: stina

Johanna, det skulle vara Väldigt bra för mig om du gick in på efterfesten i läste mitt meddelande.
Puss : )

2008-02-23 @ 11:10:43
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Nylund

Hej! Jag har testat messat men det kom inte ens fram. Hoppas allt är bra och dte verkar dte ju så :) och att iaf du är brun och fin då ;) Inget nyt tpå våra bästa år och jag ska ut ikväll så återkommer med statistik rapporter sen! ;)

2008-02-23 @ 12:52:30
Postat av: Lisa

Hej på dig gumman!
Visade pappa ditt inlägg och hyddorna igår och vet du vad han sa???? JO att nu var han faktiskt avis på er...det där skulle han oxå villa prova. Vad roligt att du inte blivit bränd utan brun. Det är verligen pardiset ni ha hamnat i..Här hemma är det stormvarning =( Ha det så skönt och hälsa alla. Kramisar från mamsen

2008-02-23 @ 14:35:18
URL: http://johannawestberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0