Resekläder..

Det är det största problemet för mig nu. Vad ska man ha på sig när man åker?
Jag ska inte frysa ihjäp på arlanda och på vägen dit och jag ska inte flyta bort när vi kliver av planet i Thailand. Tänk att et så litet problem kan vara så stort för tillfället.
Jag har iaf börjat tänka på vad jag ska ha med mig nu. Har lagt fram lite kläder och så. Var och växlade in pengar idag och då varnade dom oss för att ta ut pengar där nere. Väldigt lätt hänt att man får kortet kopierat tydligen.. Det skule ju vara lite tråkigt.

Nu ska jag ta och klippa och färga håret på Mattias. Nylund har redan fått frippen tillsnyggad. Riktigt het blev hon! Långt mellanblont hår med lugg. Sen vill nog pälsklingen (ja det ska vara ett p där) få lite färg på håret. Och sist men inte minst så kommer nog sågen hit och ska bli klippt. Hm.. Det är nästan pinsamt att kolla mig själv i spegeln med den utväxt jag har nu! "Men du som är frisör fixar och ändrar väl håret hela tiden.." HA! Aldrig! Sit eget hår är alltid det som man fixar sist av alla.... Men jag måste verkligen få lite slingor i botten nu innan vi åker. Ska börja göra det nu istället för att helbleka. Håret börjar säga ifrån och går av så jag är ju tvungen att göra något! Om jag inte vill bli flintis då....

Kommentarer
Postat av: Nylund

Oj oj oj statistiken går som smort! fick jättemkt komplimanger idag på jobbet! varav två av min chef :) Så ja..knske äntligen så att jag får en hockeysambo!

2008-02-13 @ 22:04:06
Postat av: stina

oj, tar håret sån stryk ? Inte bra Jona .. jag kommer hem till sommaren å super-duper-slingar din botten : )

Blev alla kunderna snygga då ?

2008-02-13 @ 23:15:49
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: stina

aj, det där attans nackhåret :/ man skaver ju när man har uppsatt oxå .. det som är både snyggt å bekvämt !

Ska du göra nåt romantiskt i morgon då ? : )

2008-02-14 @ 00:16:49
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Lisa

Du får väl komma hem till mamma så ska jag måna om dig lite på lördag eftermiddag.....vi kan slinga håret, lägga ansiktsmask och du,,,,,,,vi får ju inte glömma fotmassagen =)
Kramisar

2008-02-14 @ 07:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0