Resplanerna..

Okej jag vet jag tjatar om detta men det är typ det som finns i mitt huvud nu så sorry!

Men nu känns det som att vi har bestämt oss för vart vi ska åka. Vi vill ju se så mycket som möjlig och åka så lite som möjligt så det lutar å att det blir först
Kata Beach några dagar så vi får varva ner lite och så. Sen åker vi över till Phi Phi öarna som är min personliga favorit. Där är det lite mer drag s vi kan festa lite om vi vill. Efter det vill vi nog ha ordentlig semester och tänkte prova på något nytt, Cape Panwa som jag har blivit tipsad om. Om vi känner att vi vill se något mer så åker vi nog till Nai Harn. ingen av oss har varit till någon av de två sista ställena men har hört mycket bra om det. Sista dagarna spenderar vi i Karon Beach. Då är det nära till Patong och handla upp de sista pengarna och så tar det inte så lång tid till flygplatsen.
Känns som att det här kommer bli riktigt bra. Eller vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: säändie.

det kommer att bli super bra o jag kommer vara sååå avis på er =)

2008-02-13 @ 22:23:14
URL: http://www.sandratofalt.blogg.se
Postat av: angelica

Jaa thomas är underbart bra ! Synd att du inte kom :) supermysigt var det..

Ja vi är lite speciella hela bunten :) hihi .. men ack så härliga!

2008-02-14 @ 09:57:53
URL: http://angelicapennerdahl.blogg.se
Postat av: Anonym

Nai harn kan ni ju bara göra en dagstripp till, tror inte man kan sova där. Ni borde åka dit då ni är på karon eller kata, när jag var på karon så tog de ca 20 min med tuktuk till Nai harn! Men ni ska åka dit tidigt, de är en liten och mysig strand som snabbt kan bli full med folk :)
Ett tips är att ni kan åka på en snorkeltur till RayaIsland, där kan man för övrigt bo också. Skit mysig strand med så härliga små bruna bungalos!

2008-02-14 @ 10:27:44
Postat av: säändie.

joo jag vet ju det ;)

2008-02-14 @ 10:41:33
URL: http://www.sandratofalt.blogg.se
Postat av: Madeleine

Ohh.. Gissa hur jäkla avundsjuk jag är nu :)

2008-02-14 @ 12:16:31
URL: http://scherling.blogg.se
Postat av: Johanna

Det låter suuuuper! Fy vad jag är avundsjuk på er nu!! :p Och får ni tid över så åk till Koh Lanta, himla mysigt. :)

Hörs kanske något innan ni åker, skickar väl ett sms eller så.

Sköt om dig!
Kramar

2008-02-14 @ 15:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0