Skoter..

Han inte skriva om gårdagens äventyr så får ta och göra det nu. eftersom jag var sjuk och inte ville ta mig nånstans förutom mellan sängen och soffan så fick älsklingen ta tåget till Bollnäs och lilla mig. Vi sova hos mamma och pappa då på söndagen och när vi vaknar på måndag så är det strålande fint väder ute! Vi kiver upp och pylsar på oss massa kläder. Måste ju passa på att åka lite skoter nu när det är snö! Dessutom så hade jag inte provat pappas nya skorte nånting så vi tog oss en tur över bergen. Det var så otroligt vackert i skogen! Solen skev och snön hängde på träden och gjorde dem alldeles vit. Så himla synd att jag inte hade kamean med mig.  Men johan knäppte någon bild med mobilen.

image35



När vi kom hem igen så var det snökrig! Snö i hela ansiktet och bak i ryggen. Önskar att jag hade en overall som när man var liten. Då kunde inte snön krypa in i midjan!

Kommentarer
Postat av: Jessica Schön

Vad bra! Tack så mycket :) Jag hör av mig imorgonkväll tror jag! :)

2008-02-05 @ 23:07:52
URL: http://salongjessica.blogg.se
Postat av: stina

vad mysigt ni har haft det !
saknar dig .. .
kanske kommer till gävle snart, kanske innan ni åker till och med ; )

2008-02-06 @ 00:27:17
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Lisa

Vad det ser härligt ut...trots att Gud glömde lilla Växbo =)

2008-02-06 @ 09:34:24
Postat av: syster

hehe, du har ju flytoverallerna ;) dom är guld värda!

2008-02-06 @ 21:40:50
Postat av: säändie.

Jag gjorde det i Hällbo :) Jätte coolt.

2008-02-07 @ 07:28:07
URL: http://www.sandratofalt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0