Still on PhiPhi..

Men idag fixar vi batbiljetter tillbaka till Phuket. Nasta stalle blir Cape Panwa. Ingen av oss har varit dit tidigare och kanner ingen som varit dit heller sa det ska bli riktigt kul att se nagot nytt. Och kanske slippa lite svenskar. Var och varannan person har ar svenskar. Kan ju knappt vara na folk kvar hemma i sverigt tycker jag.

Igar blev det lite fest. Satt pa balkonen, dracka och myste lite dar forst sen gick vi till jordan's och dracka buckets. Vid tolv gick vi till reagge bar och fick gratis buckets och tittade pa wet t-shirt tavling. Haha! skrattade at sagen sa jag holl pa doo! Han var som en liten unge i ett godisland! Han stog langst fram med kameran och sken som en sol. och natta stog brevid och slog han pa handen nar han knappte kort. Haha! rolig syn var det!
Var ett javla tjat pa folket som jobbade dar om att jag och natta skulle stalla upp. Nae va! Natta har ju lite att komma med hon iaf men det har ju inte jag haha!

idag ar det lite halvdant vader oxa. Ar bara dom dagarna jag har tid att skriva :) Men nu har vi kopt en luftmadrass sa vi kan ligga ute pa vattnet och steka lite. Igar var det stralande fint vader sa nu borjar det handa saker med brannan. Johan maste snart borja om med axlarna for i morse borjade han flagna. Lite tips om vad man ska gora for att inte flagna, forutom att smorja smorja smorja.. ? Ar konstigt eftersom han inte alls har brant sig. Och jag har fortfarnde inte gjort det! Heelt otroligt! Eller hur?

Nu sak vi lagga oss pa stranden iaf. Vadret kan ju svanga ganska snabbt sa det ar bara att hoppas pa att solen letar sig fram.
Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej på er!
Det kan väl vara lite skönt att det inte är strålande sol varje dag...man kan ju behöva vila lite oxå=) Du vet väl vad pappa smorde sig med när vi var på Rhodos första gången "naturell youghurt" och han var den som inte flagnade trots att han är lite av ett "rödskinn". Kan ju vara värt att prova men det luktar inte gott. Nu måste jag plocka fram kartan och kolla vart ni är.
Ha det så bra och hälsa till alla.
Kramisar från mamsen

2008-02-28 @ 08:36:42
Postat av: stina

aloe vera på axlarna även om han inte bränt sig, ger ny starkare hud.
Vad roligt det är att läsa !! Hade kunnat betala miljoner för att få se Sågen å natta brevid in action :D
hälsa Johan att han kan vara lugn om du vet vad. PUSS

2008-02-28 @ 22:02:05
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0