Tok tok..

Johan har nog fatt solsting.. Eller forst hade nog jag det for klumpig som jag ar sa hade jag glomt min vita fina bikini pa forra hotellet sa i morse var vi tvungen att ta en promenad tillbaka dit och hamta den. Som tur va sa fick jag tillbaka den. Men pa promenaden hem igen sa borjade johan planera vad vi skulle ata de forsta dagarna nar vi kommer hem.. Max, tacos, max, pizza, max.... Ja nagot sant. Och sen sagen den knappisen att han langtar hem! Halla!!! sa far man bara inte saga.. Han gjorde det nog bara for stunden men anda.. :)

igar nar vi lag pa stranden kom "donuts, chiken potato, ten bath ten bath!" kommer ni ihag? lite internt eftersom det antagligen bara ar stina och mattias som forstar. Vi kopte tva vaniljmunkar av henne :) och goda var dom! som en blandning mellan vaniljbulle och munk ungefar :) ochd et basta av allt ar att vi har henne pa film! haha!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej på er!

Hemlängtan!? Nu blir jag förvånad.
Får
mig att tänka på det det gamla ordspråket."BORTA BRA MEN HEMMA BÄST".

Det är inget att längta hem till i alla fall. Snö och slask, men idag ska vi få strålande sol har de lovat. Men,men vi har ju inte +30 grader.
Ha en fortsatt trevlig semester. Sköt om er!
Kram//Mormor Laila

2008-02-28 @ 07:14:50
Postat av: syster

haha, den filmen vill jag se ;)
mjolå johan, till kvällen blir det max! :D
ha de braa!
Kram sis

2008-02-28 @ 12:28:50
Postat av: Mamma Anne

Hej på er!

Ni verkar ha det toppen.Skickar lite pussar o kramar till er! (kan nog hända att det blir ett maxmål för oss oxå till kvällen :)
Kram /Anne

2008-02-28 @ 19:24:20
Postat av: stina

Jag kan byta med Sågen !!! den dumtratten !
Donuts, chicken potato, hahahaha, jag dööör av skratt !! Å den där tuk-tuk låten, hur gick den ?! jaa, minnena flödar ..

kanske blir MAX för mig i morgon när jag får vänta i sundsvall ; )
När kommer ni hem förresten ?

2008-02-28 @ 22:09:34
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Nylund

Skickade sms nyss..med en hemlis i ;) hoppas dte kom fram och att allt är bra! Tänkte även gå ut denna helg..två helger i rad här känns som skandal. slutar väl med svärord i sängen..suck..annars inget nytt att rapportera..alla lever i våra bästa år, luggen sitter fortfarande på plats..nothing new..over and out

2008-03-01 @ 09:06:26
Postat av: stina

har hämtat nyckeln nu, så ni vet. PUSS

2008-03-01 @ 18:39:31
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0