Alone..

Det är så tråkigt att sitta hemma i soffan helt själv en fredagkväll. Varför har dom träning till kl 21.00 en fredag? Det är dumt!

Jag kom aldrig till sängen igår kväll! Lade mig ner i soffan en sväng sen kommer jag inte ihåg nå mer! Vaknar i sängen mitt i natten och funderar hur jag har hamnat där. Johan hade burit in mig till sängen utan att jag vaknade. Var nog väldigt trött! När jag väl hade vaknat så kunde jag inte somna om. Låg och funderade på allt mellan himmel och jord. Planerade vad jag skulle ha med mej för kläder till Thailand, vilket inte alls är särskillt viktigt just nu. Oroade mig lite för gesällprovet. Funderade vart jag ville bo om jag nångång skaffar hus. Hur huset ska se ut. Tänkte på om jag skulle söka nåt extrajobb kanske, dom dagar jag inte jobbar på salongen. Ja jag funderade på ganska mycket som sagt! Lyckades somna tillslut iaf.
Mötet gick prima idag. Hade skött mig galant så vi åt mest frukost och disskuterade mycket roligare saker än jobb.

Åh, nu vill jag ha mat! Ska nog göra lite tacos tills Johan kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0